Sprzedaż towarów w internecie to złożony proces, a od jakości i tempa dostaw zależy w dużej mierze sukces Twojego e-biznesu. Gdy w Twoim magazynie brakuje miejsca na nowe produkty, a przeciążony pracą personel wpada w panikę z powodu stale rosnącej ilości zamówień, oznacza to, że masz dobrą passę! Co możesz zrobić, by utrzymać się na...
Kategoria: Ecommerce
Ekologiczne rozwiązania w branży e-commerce
Każdego dnia na świecie powstają tysiące ton odpadów, z których tylko nieznaczna część jest ponownie wykorzystywana w procesie recyklingu. Co zrobić, by ograniczyć ilość zanieczyszczeń i jak ukształtować nowe, proekologiczne decyzje zakupowe i nawyki konsumenckie? Odpowiedzi na to pytanie szukają między innymi przedsiębiorcy z branży e-commerce, którzy stale wprowadzają nowe, ekologiczne rozwiązania. O jakich pomysłach...
Dlaczego użytkownicy rezygnują z zakupów po dodaniu produktów do koszyka?
Każdy konsument ma prawo wyboru i zmiany zdania na każdym etapie dokonywania zakupów. Dotyczy to również Internetu, gdzie wiele transakcji nie dochodzi do skutku, a porzucone koszyki są naturalnym zjawiskiem. Zastanawiasz się, co sprawia, że klienci nie chcą zamykać transakcji? Skąd się biorą porzucone koszyki w sklepie internetowym? Oto lista 10 najważniejszych powodów. 1: Problemy...
Dlaczego coraz chętniej wybieramy zakupy internetowe?
Jeszcze dwie dekady temu zakupy w Internecie należały w Polsce do rzadkości. Branża e-commerce była bowiem w powijakach, a oszustwa, kradzieże i dezinformacja w sklepach online były powszechnym zjawiskiem. Przezorny konsument wolał więc wziąć portfel, pójść do stacjonarnego sklepu, obejrzeć towar i na miejscu zdecydować o zakupie niż ryzykować stratę pieniędzy w sieci. Obecnie większość...
Gratisy do zamówień – czemu służy ich zamieszczanie?
Sprzedajesz online i zastanawiasz się, jak pozyskać klientów do sklepu internetowego? Rozważasz różne działania marketingowe i nie wiesz, jaką strategię obrać? Zastanawiasz się, w jaki sposób wyprzedzić konkurencję? Aby odnieść sukces w branży e-commerce, nie wystarczy docierać z ofertą do nowych odbiorców. Nawet jeśli część z nich złoży zamówienie, nie mamy pewności, że wrócą po...
Sposoby na zbudowanie bazy mailingowej w e-commerce
Szukasz skutecznych metod, dzięki którym rozwiniesz swój biznes online i zyskasz nowych klientów? Choć branża e-handlu ma ogromny potencjał, musimy pamiętać, że konkurencja rośnie: pojawia się coraz więcej sklepów internetowych, które walczą o uwagę odbiorców. Jeśli sprzedajesz w sieci, koniecznie poznaj bliżej e-mail marketing. To forma marketingu bezpośredniego — do komunikacji z konsumentami wykorzystujemy pocztę...
Jakie dodatkowe materiały zamieszczają w paczkach sklepy internetowe?
Zadowoleni klienci to podstawa sukcesu w branży e-commerce. Nie chodzi przecież o to, żeby jednorazowo doprowadzić kupującego do sfinalizowania transakcji. W dłuższej perspektywie zależy nam na budowaniu relacji z odbiorcami, aby obdarzyli sklep internetowy lojalnością i zaufaniem. Nie musimy wówczas martwić się o nieustanne zwiększanie wskaźników sprzedaży, ponieważ zwiększa się ona systematycznie i w zrównoważony...
Co składa się na sukces w e-commerce?
Chcesz rozwijać sklep internetowy i skutecznie wyróżnić swój biznes na tle konkurencji? Zależy Ci na zdobywaniu lojalnych klientów, którzy wrócą do Ciebie po kolejne produkty? Branża e-commerce znajduje się obecnie w fazie rozkwitu, co prawdopodobnie nie zmieni się w ciągu najbliższych lat. Z miesiąca na miesiąc przybywa osób przekonujących się do zakupów w sieci: znaczna...
3 najważniejsze informacje o e-handlu
Ostatnio dużo mówi się o branży e-commerce. Widzimy bardzo dobrze, że kupowanie przez Internet stało się niezwykle popularne, a sprzedawcy stosunkowo szybko rozwijają swoje biznesy. Gdy podczas pandemii wiele firm nie przetrwało trudnych warunków i konieczności zamknięcia, sklepy elektroniczne radziły sobie świetnie wyśmienicie (często zdobywając popularność na wybranych produktach). Jedno jest pewne: handel elektroniczny ma...
Co zniechęca do zakupów w sieci?
Branża e-commerce na dobre zmieniła oblicze współczesnego handlu. Coraz więcej osób nie ogranicza się do kupowania produktów w sklepach stacjonarnych lub w znacznym stopniu rezygnuje z zakupów w tradycyjnych centrach handlowych. Konieczność stania w kolejkach do sklepu, dojazd do galerii, czy przepychanie się między półkami z innymi klientami — to tylko kilka czynników sprawiających, że...