Statystycznie w minionym roku aż 73 proc. internautów choć raz zdecydowało się dokonać zakupu w wybranym sklepie internetowym. Z pewnością otrzymane dane są niezwykle korzystne dla każdego przedsiębiorcy, który postanowił prowadzić swój biznes właśnie w formie online. Niemniej jednak fakt, że e-commerce cieszy się zainteresowaniem wśród klientów, nie jest równoznaczny z tym, iż w ostatecznej...
Kategoria: Ecommerce
Ekologiczny e-commerce – jak to zrobić?
Jeszcze do niedawna ekologiczny biznes traktowany był niczym paradoksalne stwierdzenie, które w żaden sposób nie ma poparcia w rzeczywistości. Współcześnie jednak świadomość społeczna na temat zmian zachodzących w środowisku spowodowała wzrost trendu, zakładającego masowe wdrażanie działań, mających na celu ochronę planety. Ze względu na stale poszerzającą się rolę sklepów internetowych liczna część rozwiązań jest dedykowanych...
Sposoby na zwiększenie poziomu zaangażowania i sprzedaży online
Ostatnie lata przyniosły dynamiczny wzrost zainteresowania internetową formą zakupów. Nic dziwnego, skoro obecnie rzadko kto nie pragnie ułatwiać sobie codziennego życia w ten właśnie sposób. Jednak konkurencja nie śpi, a wręcz rozwija się w zastraszającym dla innych tempie! Właśnie z tego powodu wielu przedsiębiorców zastanawia się, jakie działania wdrożyć, aby zwiększyć wśród swoich klientów poziom...
Dlaczego klienci porównują produkty z różnych platform sprzedażowych?
W dobie dynamicznie rozwijającego się rynku e-commerce, z każdej strony potencjalnych klientów otaczają atrakcyjne oferty oraz reklamy, które zachęcają do zakupu nie tylko za sprawą swojej atrakcyjności, ale też ceną. Niewątpliwie w trakcie poszukiwania pożądanego produktu, łatwo stracić głowę… W takiej sytuacji z pomocą przychodzą dedykowane porównywarki cen i towaru, dzięki którym decyzja o finalnym...
Tworzenie kategorii produktów w sklepie online – sprawdź, co musisz wiedzieć
W trakcie tworzenia sklepu internetowego bardzo wiele osób koncentruje się wyłącznie na estetycznym wyglądzie swojego biznesu, zapominając, że najważniejszą rolę odgrywa intuicyjna obsługa strony dostosowana pod możliwości klientów. Dlatego też wszelkie podejmowane działania powinny być bardzo dobrze zaplanowane. Świeżo upieczony przedsiębiorca e-commerce musi więc szczególną uwagę przyłożyć do ułatwienia nawigacji po swojej stronie, tak aby...